LOGO IZveide

izmaksas

no €60 līdz 280€

MŪSU PRIEKŠROCĪBAS

  • Pārdomāti un meistarīgi veidots logotips būs tas, kas kalpos kā atpazīšanas zīme un demonstrēs uzņēmuma vērtības.
  • Dizaina un tehniskās prasmes augsta izpratni par vizuālā vēstījuma ietekmi uz patērētāja uztveri.
  • Piksper grafiskais dizaineris, apvienojot zināšanas par krāsu un formu simbolisko nozīmi, kā arī ņemot vērā klienta redzējumu un pārstāvēto nozari, darīs visu, lai radītu īpašu firmas zīmi!
  • Savienosim estētisko pusi ar logotipa mērķi un dziļāko jēgu. Piksper atgādina vienkāršo patiesību – logo ir vēstījuma veids ar senu vēsturi, tāpēc tā izveide jāuztic profesionāļiem savā jomā.
  • Logo dizaina un to variāciju izveides izmaksas Piksper sagatavos individuāli.

Logo kā firmas zīme

Ja vēlamies nodefinēt, kas ir logo, tā būtu sekojoša definīcija – logo ir neliels simbols, kas tiek veidots no teksta un attēliem / ģeometriskām formām. Tas raksturo uzņēmumu, organizāciju vai kādu citu projektu. Tā uzdevums ir kalpot par vienotu simbolu un atpazīstamības zīmi, kas nes konkrētu vēstījumu un ir uzņēmuma kopējā vizuālā tēla atslēga.

Ar to palīdzību patērētājs atpazīst brendu, uzņēmumu vai pasākumu, piemēram. Tāpat tā mērķis ir izcelties starp citiem pārstāvētas darbības jomas uzņēmumu logotipiem. Šī atpazīstamības zīme, ja tā ir gana labi iegūlusi patērētāju atmiņā, uzreiz atsauc atmiņā uzņēmumu un tā piedāvāto produktu.

Ja tā labi padomā, logo ir mums visapkārt – uz pildspalvas, apaviem, kas mums kājās, somas, virtuves naža un ūdens pudeles. Tie ir visur! Tātad pašos pamatos tas ir simbols, emblēma jeb cita veida grafisks marķējums, kas veido identitāti un atpazīstamību. Tas ir lakonisks. Vismaz tādam tam būtu jābūt.  

logo izstrāde logotips grafiskais dizains dizaineris

LOGO nozīmīgums un mērķis

Jebkura biznesa stāsts sākas ar logo un mērķi kļūt ar to atpazīstamam daudzu citu vidū. Tam būtu uzreiz jāliek saprast, ar ko jūs nodarbojaties un kādu servisu vai produktu piedāvājat. Tāpat tas pircējam vai lietotājam signalizēs par jūsu vērtībām un pamata uzskatiem. Šī nelielā simboliskā attēla  nozīme ir milzīga, jo tas būtībā ir jūsu uzņēmuma seja.

Šīs vizuālās komponentes izstrāde ir viens no grafiskā dizainera izaicinošākajiem uzdevumiem! Tikai īsts eksperts pratīs salāgot kā skaidra vēstījuma radīšanu, tā paturēt prātā dizaina tehnisko pusi un likumus. Protams, nevar gaidīt ka tikai šis elements būs visu panākumu pamatā. Taču tam būtu jācaurvij visi biznesa rīki, materiāli un citi resursi, kas tiek izmantoti darbā. Tam būtu jāvar paust vēstījums gan esot vienam (pašam par sevi), gan kopā ar citiem firmas vizuālajiem rīkiem.

Ja runājam  par mērķi, tad, kā jau minēts, tas kalpo kā atpazīstamības zīme. Tas nozīmē, ka logo dizainam jābūt vienkāršam, atmiņā paliekošam, aktuālam visos laikos jeb ilgtspējīgam (lai nav jāmaina katru gadu), tehniski piemērotam, lai iederētos dažādos kontekstos un , protams, pilnībā atbilstošam jūsu jomai.

nav nekas jauns!

Būtiski ir saprast, ka logotipu vēsture ir diezgan sena un tas nav nekas jauns. Jau no akmens laikmeta, kad kādam darba vai citam rīkam bija vajadzīga tā izgatavotāja atpazīšanas zīme, tas tika īpaši iezīmēts. Tas kalpoja par marķējumu – kas to ir izgatavojis un kur. Simboli un atpazīšanas zīmes no tiem laikiem ir kalpojušas visur un visdažādākajās dzīves jomās. Un nebija svarīgi – vai tie ir aristokrāti un bagātnieki, vai arī zemākas kārtas ļaudis. Pat lopiem tika iededzinātas atpazīšanas zīmes, un visi tuvākajā apkārtnē zināja, kas un kam pieder.

Tikuši izmantoti gan abstrakti elementi, gan dzīvnieku vai citu objektu attēli, kombinējot ar tekstu. Tas ticis darīts, lai veicinātu atpazīstamību. Ja karaļnama karogā bijusi konkrēta emblēma, tad sagaidāms, ka arī uz sarkanā zīmoga, ar ko senāk aizzīmogoja vēstules, būs redzams tas pats simbols. Jau tad emblēmu un simbolu veidotājiem nācās izrādīt oriģinalitāti un sapratni par nododamo vēstījumu. Nereti izteiksmīgs un neatkārtojams paraksts ir kalpojis un kalpo joprojām par atpazīstamības zīmi.

tapšanas process

Tiem, kas īsti nevar saprast, kā tieši nonāk līdz gatavam produktam, Piksper var pastāstīt par procesu, kas ir gana nopietns un ļoti atbildīgs! Pirmais, ko dizaineris dara, ir novērtē brendu kā tādu – kas par uzņēmumu, ar ko nodarbojas un izzina visu par pasūtītāja vēlmēm, vērtībām, biznesa mērķiem. Šis ir pirmais un viens no svarīgākajiem izstrādes posmiem. Otrs posms, kas neatpaliek nozīmības ziņā, ir industrijas jeb darbības sfēras un konkurentu izpēte. Tas ir būtiski, jo ir nepieciešams atšķirties no jau pastāvošā piedāvājuma. Logo individualitātes izkopšanai šis posms ir vitāli svarīgs.

Nākošie soļi ir vairāk tehniskas dabas, bet tas nenozīmē, ka mazāk būtiski. Trešais posms izstrādē ir saprast, tieši kur un kā tas plānots izmantot. Tas ietekmē logo tehniskos parametrus un sagatavju variantu daudzumu. Šeit jāņem vērā arī tas, kādas ir plānotās krāsas un uzņēmuma jau pastāvošais vizuālais tēls. Iespējams, jums nepieciešams tikai melnbalts, apaļš un lakonisks logo zīmodziņam, bet cits pasūtītājs savu logo vēlēsies integrēt sociālajos tīklos un mājaslapā (kas prasa dažādu krāsu, kontrastu un citu parametru pielāgošanu), drukāt uz dokumentiem un citiem materiāliem, tai skaitā uz produkta.

Ceturtajā posmā parasti tiek izstrādāti dažādi koncepti, jo ne vienmēr pirmais un vienīgais variants der. Piektkārt – šie koncepti pārtop digitālajās sagatavēs un sestkārt – tie tiek nodoti izvērtēšanai un saskaņošanai. Pēdējais posms nozīmē gala variantu failu izgatavošanu un nosūtīšanu klientam. Tas nozīmē, ka klients saņem logo ar fonu, bez fona, apaļu vai jebkādas citas formas un citām krāsu, formu detaļām.  Parasti līdz ar gala variantiem tiek izstrādāti vai ieteikti korektas lietošanas pamatprincipi.

Logo dzimst Piksper aģentūrā!

Logo dizains ir arī Piksper lielais, taču patīkamais izaicinājums. Tas ir kā būt klāt pie kaut liela un svarīga pirmsākuma! Izprotot visas nianses, kas attiecas uz to radīšanu, Piksper piedāvā klientam saņemt kvalitatīvu pakalpojumu. Tas tiks izstrādāts, ievērojot visus būtiskākos pamatprincipus – uz mērķi un skaidru vēstījumu vērsts, vizuāli baudāms un lakonisks, individuāls. Mēs novērtēsim arī klienta redzējumu, lai nenonāktu pretrunās un maksimāli apvienotu vēlmes ar iespējām.

Logo izstrādes cenas Piksper nosaka ļoti individuāli, tiekoties ar klientu un izrunājot pamata vajadzību. Cenu nosaka tas, vai  logo ir tikai jāuzlabo jeb tas nepieciešams ,,no nulles”. Tāpat šī elementa sarežģītība un lielums, variantu daudzums ir tas, kas definēs nepieciešamo budžetu. Klientam noteikti būs iespēja saņemt konsultāciju par to, kas būtu piemērots, mūsdienīgs, kā arī ilgtspējīgs un oriģināls. Profesionāls grafiskais dizainers izzinās jūsu vīziju par to, kā redzat savu logo. Pat tad, ja jums nebūs ideju, Piksper izveidos dažādus iespējamos konceptus, kas varētu būt piemēroti jūsu darbības jomai. Lielisks darbs pieprasa radošuma, dizaina un prasmju miksli, jo jūsu logo būs produkta vai pakalpojuma pirmais saskarsmes punkts ar patērētāju. Tam ir jābūt neaizmirstamam! Lai radītu dizainu ar jēgu, sazinieties ar Piksper komandu. Tāpat kā cilvēks, kuru satiekat,  rada priekšstatu un uzbur sajūtas, tā logo pilda tās pašas funkcijas.

PIESAKIES UZ BEZMAKSAS KONSULTĀCIJU