SEO optimizācija

SEO optimizācija – definīcija un funkcija

Aptuveni 93% gadījumu lietotājs savu pieredzi internetā sāk tieši ar kādu no meklētājprogrammām, lai atrastu sev nepieciešamo informāciju, produktu vai pakalpojumu. Latvijā un citviet pasaulē tas ir Google meklētājs, kaut gan pastāv arī citi. SEO jeb search engine optimization nozīmē optimizēt mājas lapas saturu tā, lai tieši jūsu lapa parādītos meklējamo saraksta augšgalā jeb pirmajā lapā arī bez apmaksātas reklāmas. Citiem vārdiem – organiski. Šeit no svara atcerēties – tikai aptuveni trešdaļa,  vai pat mazāk, meklējumus turpina otrajā vai kādā no tālākajām meklējuma rezultātu lapām, ko piedāvā Google.

Savas mājas lapas pareiza satura un struktūras ignorēšana novedīs jūs pie secinājuma, ka vietne savu funkciju nepilda, no tās nav jēgas. Tas liek arī ieguldīt milzu līdzekļus lapas apmaksātā virzīšanā uz topa augstākajām vietām jeb Google rezultātu pirmās lapas augšgalā. SEO būtu jāuztver nopietni un jānostāda par prioritāti, ja ir vēlme piesaistīt mājas lapai vairāk apmeklētāju un klientu. Google optimizācijas pakalpojums pieejams arī Piksper!

Mājas lapas optimizācija sevī ietver, piemēram, pareizo atslēgas vārdu un to skaita lietojumu, teksta struktūru un arī lielumu, attēlu ievietošanu pareizajās vietās, neaizmirstot par nepieciešamību atslēgas vārdus integrēt pašā attēlā jeb – ielikt tos attēla faila nosaukumā, pirms tas tiek publicēts.

seo optimizācija

PIKSPER PRIEKŠROCĪBAS

  • Mājas lapas SEO optimizācija – pirmais un galvenais nosacījums, lai organiski nokļūtu Google meklētāja topa augšgalā. Sākot ar kvalitatīvu tekstu un vizuālo noformējumu, beidzot ar tehniskām niansēm un specifiskām zināšanām par atslēgas vārdu lietojumu un/vai citiem knifiem – tas viss un vēl vairāk ietilpst šajā atbildīgajā procesā.
  • Vai esi kādreiz pārbaudījis, kurā Google meklētāja lapā atrodas tava vietne? Vairums Google lietotāju nekad pat neaiziet uz otru lapu, kur nu vēl citu! Lūk, iemesls, kāpēc ir nepieciešams veikt mājas lapas SEO. Tikai tā jūs varat nokļūt Google pirmajā lapā bez apmaksātas reklāmas!
  • SEO – atslēga uz mājas lapas apmeklējuma statistikas palielināšanu! Pamata darbs, kas jāveic – jārada aizraujošs, kvalitatīvs un noderīgs saturs. Turklāt, tas nozīmē ne tikai saturu kā tādu, bet teksta izkārtošanas likumus un satura REGULĀRU papildināšanu, atjaunināšanu.
  • Vai esat veicis savai vietnei SEO procedūru? Ja nē, tad nav brīnums, ka konkurents vienmēr ir 10 soļus priekšā. SEO ir saīsinājums frāzei Search Engine Optimization. Tas nozīmē, ka Google izmanto konkrētu algoritmu, lai skenētu meklēšanas rezultātus.
  • Google top pozīcijās nonāk tās vietnes, kurās ievēroti visi algoritma darbības knifi. Mājas lapas ielādes ātrums, teksta unikalitāte, jomai atbilstoši atslēgas vārdi, attēlu izmēri un tajos integrētie atslēgas vārdi ir tikai daļa no SEO uzdevumiem. Lai arī izklausās vienkārši, praksē tas nozīmē pamatīgu izpētes darbu, radošu domāšanu un pārzināt aktuālāko informāciju par Google algoritmu, kas nepārtraukti mainās.
  • Piksper zina – SEO ir solis tuvāk jūsu biznesa mērķu sasniegšanai! Never bodi ciet! Piesaki SEO pakalpojumu pie mums un vēro, kā pozitīvi mainās mājas lapas statistika un ieņēmumi!

Mājas lapas optimizācijas nianses

Pirms izvēlēties – darīšu pats vai uzticēšu profesionāļiem – ir vērts pievērst uzmanību šiem faktoriem, kas tiek analizēti pirms SEO optimizācijas un tās procesā:

  1. Lēns lapas ielādes ātrums – vairāku iemeslu dēļ šis rādītājs ir ļoti būtisks. Pirmkārt, Google atpazīst šādu lapu un vērtē zemāk. Otrkārt – lapas apmeklētāji šādu lapu visdrīzāk pamet, kas arī ietekmē lapas vērtējumu. Statistikas dati liecina, ka aptuveni 40% lietotāji lapu pamet, ja tās ielādes laiks ir virs 3 sekundēm. Pie tam – 80% apmeklētāju uz šo vietni vairs neatgriezīsies. Tātad – jo ātrāka mājas lapa, jo labāk Google algoritms ,,uzķers” tās popularitāti un labo apmeklējumu statistiku. Ir pieejami dažādi online rīki lapas ielādes ātruma testēšanai un, visdrīzāk, SEO speciālists tieši to veiks pirms mājas lapas optimizācija tiek veikta. Būtisks faktors, kas jāņem vērā – vai lapas ātrumu neietekmē jūsu web hostings nodrošinātais serveris. Iespējams, jums jāmaina šī pakalpojuma sniedzējs.
  2. Augstas kvalitātes un oriģināls saturs – atslēgas faktors. Pie tam – lapas saturam jātiek regulāri atjauninātam un papildinātam. Ir jābūt iemeslam, kāpēc lietotājam būtu jāatgriežas jūsu mājas lapā. Saturam jābūt aktuālam un atbilstošam jūsu mērķa auditorijai. Satura aspekts cieši saistīts ar to, cik ilgu laiku apmeklētājs pavada vietnē, jo arī tas ietekmē Google algoritmu. Ar augstas kvalitātes un aizraujošu saturu iespējams šo rādītāju uzlabot. Jo noderīgāks saturs ir vietnē, jo lielāka iespēja, ka tā tiks pievienota grāmatzīmēm jeb bookmarks, kas uzlabo vērtējumu.
  3. Attēlu optimizācija – faila formāts un izmērs ietekmēs vietnes vērtējumu jeb ranking. Ja izmanto SEO pakalpojumu, tad šis ir būtisks aspekts, par ko SEO speciālists nekad nedrīkst aizmirst. Pārāk milzīgi attēli negatīvi ietekmē lapas ielādes laiku. Tāpat daudzi nezina, ka attēliem var pielikt nosaukumu, kas satur jūsu biznesam svarīgus atslēgas vārdus. Tos mēdz iekļaut arī bildes aprakstā pie tā.
  4. Virsraksti un rindkopas jeb teksta struktūra – tas palīdz gan lietotājam ērtāk pārskatīt un lasīt, gan Google skenēt saturu. Daudzās mājas lapu veidošanas vietnē jau ir rīks, kas palīdz atdalīt virsrakstu jeb Header. Tas ir jādara obligāti!
  5. Bloga jeb ziņu sadaļa vietnē – perfekts veids, kā papildināt vietni ar aktuālu informāciju. Kā jau iepriekš minēts – tas arvien piesaistīs jaunu auditoriju jūsu vietnei, kas turklāt uzlabo vērtējumu. Tāpat tas spēj nodrošināt stabilās un pastāvīgās auditorijas lojalitāti, kas tikai un vienīgi ir ieguvums jūsu biznesam. Bloga ierakstos integrē visu to pašu, ko pārējā vietnes saturā, ievērojot tieši tos pašus nosacījumus. Bloga ierakstā varat likt linkus uz pamata saturu un eksperimentēt ar citām iekšējām saitēm, kas uzlabos lietotāja pieredzi.
  • Mājas lapas SEO optimizācija – pirmais un galvenais nosacījums, lai organiski nokļūtu Google meklētāja topa augšgalā. Sākot ar kvalitatīvu tekstu un vizuālo noformējumu, beidzot ar tehniskām niansēm un specifiskām zināšanām par atslēgas vārdu lietojumu un/vai citiem knifiem – tas viss un vēl vairāk ietilpst šajā atbildīgajā procesā.
  • Vai esi kādreiz pārbaudījis, kurā Google meklētāja lapā atrodas tava vietne? Vairums Google lietotāju nekad pat neaiziet uz otru lapu, kur nu vēl citu! Lūk, iemesls, kāpēc ir nepieciešams veikt mājas lapas SEO. Tikai tā jūs varat nokļūt Google pirmajā lapā bez apmaksātas reklāmas!
  • SEO – atslēga uz mājas lapas apmeklējuma statistikas palielināšanu! Pamata darbs, kas jāveic – jārada aizraujošs, kvalitatīvs un noderīgs saturs. Turklāt, tas nozīmē ne tikai saturu kā tādu, bet teksta izkārtošanas likumus un satura REGULĀRU papildināšanu, atjaunināšanu.
  • Vai esat veicis savai vietnei SEO procedūru? Ja nē, tad nav brīnums, ka konkurents vienmēr ir 10 soļus priekšā. SEO ir saīsinājums frāzei Search Engine Optimization. Tas nozīmē, ka Google izmanto konkrētu algoritmu, lai skenētu meklēšanas rezultātus.
  • Google top pozīcijās nonāk tās vietnes, kurās ievēroti visi algoritma darbības knifi. Mājas lapas ielādes ātrums, teksta unikalitāte, jomai atbilstoši atslēgas vārdi, attēlu izmēri un tajos integrētie atslēgas vārdi ir tikai daļa no SEO uzdevumiem. Lai arī izklausās vienkārši, praksē tas nozīmē pamatīgu izpētes darbu, radošu domāšanu un pārzināt aktuālāko informāciju par Google algoritmu, kas nepārtraukti mainās.
  • Piksper zina – SEO ir solis tuvāk jūsu biznesa mērķu sasniegšanai! Never bodi ciet! Piesaki SEO pakalpojumu pie mums un vēro, kā pozitīvi mainās mājas lapas statistika un ieņēmumi!

izmaksas

SEO audits

80€

Piksper SEO optimizācijas pakalpojums

Ja jums ir izveidota sava vietne un tajā  varbūt jau ir zināms saturs, bet neesat apmierināts ar lapas statistiku un biznesa mērķiem, jums nepieciešams veikt SEO auditu un optimizāciju. Piksper komanda palīdzēs jums radīt tieši tādu vietni, kas pilda savu funkciju. Jūs saņemsiet arī ieteikumus tam, kā turpmāk veidot saturu un tuvoties arvien vairāk Google pirmajai lapai savā jomā. Piksper piedāvā arī izveidot tekstuālo saturu jeb izmantot copywriting, ja jums pašam tas kaut kādu iemeslu dēļ nav pa spēkam.

 Piesakies uz pakalpojumu un uzzini, kādos augstumos var uzkāpt jūsu vietnes popularitāte, pateicoties SEO draudzīgam saturam. Jau augstāk aprakstījām, cik daudzpusīgs ir SEO process un tas var būt pārāk liels izaicinājums, cenšoties to paveikt pašam. Tikai vērtīgs saturs izturēs konkurenci, jo informācijas mums apkārt ir pārāk daudz. Tieši tāpēc mūsu klienti novērtē Piksper ieguldījumu viņu mājas lapas optimizēšanā.

Mēs sekojam līdzi visiem jaunumiem par Google meklētāja algoritmu, jo tas izšķir daudzu jo daudzu mājas lapu likteņus. Pat tad, ja lapa pēc būtības ir vērtīga, SEO neatbilstošs noformējums un saturs to nogremdēs. Protams, ja vien jūs neieguldīsiet milzīgas summas Google Ads, Facebook vai Instagram reklāmās. Naudas ieguldīšana vien nenes ilgtermiņa rezultātu, jo bezgalīgi sponsorēt  nav iespējams un nav vajadzības. Ja jums ir lapa – Piksper parūpēsies par to!

Kādi SEO triki vēl patiks Google?

SEO optimizācija sevī slēpj vēl dažas it kā mazsvarīgas rīcības, kas palīdz mājas lapai iegūt labāku vērtējumu un līdz ar to – lielāku lapas apmeklējumu. Te varētu pieminēt, ka bez teksta un attēliem ļoti labi noder video, slaidi un pat audio, ko ar kreatīvu piegājienu var integrēt vietnes saturā.

Skaidrojums tam, kāpēc labāk ievietot video, nevis garu teksta palagu, ir tas, ka no lietotāja skatu punkta tas ir ērtāk un interesantāk. Tātad – viņš uzkavēsies ilgāku laiku, lai noskatītos video, tāpēc nozīme ir tā garumam. Mūsdienu dzīves ritmā tas patiešām ir risinājums un SEO optimizācijas veicējs jums noteikto šo variantu ieteiks. Ir pierādīta korelācija starp multimediju esamību lapā un tās SEO vērtējumu jeb ranking.

Maza nianse attiecībā uz tekstu – tam jābūt labi lasāmam. Valoda nedrīkst būt pārāk sarežģīta vai formāla. Saturam jābūt tādam, ko vairums auditorijas spēj uztvert bez problēmām. Tai pat laikā – labu iespaidu atstās tāds saturs, kur ir padomāts par pareizrakstību un stilistiku. Tas lasītajam nodos neapzinātu vēstījumu, ka satura veidotājam rūp vietnes apmeklētājs.

Noteikti neaizmirstiet par to, lai visas iekšējās un ārējās saites darbotos korekti, vietne būtu piemērota mobilajām ierīcēm, būtu iespēja dalīties sociālajos tīklos un citas nianses, uz kurām attiecas mājas lapas optimizācija.

PIESAKIES UZ BEZMAKSAS KONSULTĀCIJU