SMS - mārketings
SMS – mārketings ir veids, kā sazināties ar klientiem
Digitālajā vidē var palīdzēt uzņēmumiem sasniegt savus mērķus, piemēram, palielināt zīmola atpazīstamību, veicināt pārdošanu, informēt par jaunumiem vai piesaistīt jaunus klientus. SMS mārketings nodrošina augstu piegādes un atvēršanas rādītāju, kā arī iespēju sazināties ar klientiem reāllaikā un sniegt mērķtiecīgu un atbilstošu saturu un akcijas.
SMS mārketinga būtība ir nodrošināt, ka klienti saņem vērtīgu, noderīgu un pievilcīgu informāciju par uzņēmuma produktiem vai pakalpojumiem, izmantojot īsziņas (SMS) kā komunikācijas kanālu.
Kā veidot veiksmīgas SMS mārketinga kampaņas?
Definējiet savus SMS mārketinga mērķus un izmēriet to rezultātus.
Mums ir jāzina, ko vēlaties sasniegt ar SMS kampaņām, piemēram, palielināt zīmola atpazīstamību, veicināt pārdošanu, informēt par jaunumiem vai piesaistīt jaunus klientus. Jums arī ir jāizvēlas atbilstoši rādītāji, lai novērtētu SMS kampaņu sniegumu un atdevi no ieguldījumiem (ROI), piemēram, piegādes likme, atvēršanas likme, klikšķu likme vai konversijas likme.
Iegūstiet klientu piekrišanu un piedāvājiet atteikšanās iespējas.
Lai nosūtīt SMS ziņojumus klientiem ir nepieciešama viņu piekrišana, kas var tikt iegūta dažādos veidos, piemēram, nosūtot pieteikšanās īsziņu, aizpildot formu mājas lapā vai elektroniskā formātā dodot piekrišanu SMS mārketinga ziņu saņemšanai. Ir jānodrošina iespēja klientiem jebkurā brīdī atteikties no turpmākas SMS saņemšanas, piemēram, atbildot ar komandu STOP uz saņemto SMS paziņojumu. Tas ir ne tikai likumīgs un ētisks pienākums, bet arī veids, kā uzlabot klientu apmierinātību un uzticību.
Izveidojiet īsus, skaidrus un aizraujošus SMS ziņojumus.
Jums ir jāizmanto SMS formāta priekšrocības un ierobežojumi, lai nodotu savu vēstījumu efektīvi un pievilcīgi. Jums ir jāievēro simbolu ierobežojums katram SMS ziņojumam un jāizvairās no liekas informācijas vai nevajadzīgiem vārdiem. Jums arī ir jāizmanto personiskas pieejas iespēja un jāpielieto klienta vārds vai citi personalizēti elementi. Jums ir jāizveido skaidrs aicinājums veikt darbību (CTA), kas norāda klientiem, ko viņiem vajadzētu darīt pēc SMS saņemšanas, piemēram, apmeklēt mājas lapu, zvanīt uz numuru vai atbildēt uz SMS.
Izvēlieties piemērotu laiku un biežumu SMS sūtīšanai.
Jums ir jānosūta SMS ziņojumi tad, kad tie ir visvairāk saistoši un noderīgi klientiem. Jums ir jāizvairās no nepiemērotiem laikiem, piemēram, naktī vai agri no rīta. Jums arī ir jānosaka optimālais biežums SMS sūtīšanai, lai saglabātu klientu interesi un neapgrūtinātu viņus ar pārāk daudziem ziņojumiem. Parasti ieteicams sūtīt ne vairak kâ 2-3 reizes mēnesī, bet tas var atšķirties atkarībā no jūsu uzņēmuma veida un mērķauditorijas.
Izmantojiet SMS mārketinga platformu, lai izveidotu, nosūtītu un analizētu SMS kampaņas.
Ir jāizvēlas SMS mārketinga platforma, kas piedāvā dažādus rīkus un funkcijas, lai izveidotu, nosūtītu un analizētu SMS kampaņas. Jums ir jāizvērtē platformas funkcionalitāte, izmaksas, uzticamība un atbalsts. Jums arī ir jāpārliecinās, ka platforma atbilst jūsu likumdošanas prasībām un nodrošina datu drošību un konfidencialitāti.
Pieteikties uz konsultāciju
Piereģestrējies aizpildot reģistrācijas formu