reklāma internetā

MŪSU PRIEKŠROCĪBAS

  • Sociālo tīklu administrēšana un reklāmas – Piksper darbības sfēra . Piesakies uz sarunu, lai saņemtu individuālu piedāvājumu.
  • Laiks ir nauda, tāpēc taupi to un uztici sociālo tīklu pārvaldību mums. Tu esi pareizajā vietā, ja tev svarīga uzticamība, radoša pieeja un atbildība!
  • Mēs ticam savu klientu multi-taskinga spējām, bet māksla deleģēt ir atslēga uz panākumiem. Aizpildiet pieteikumu un mēs ar jums sazināsimies!
  • Piksper zinās, kā uzrakstīt tekstu, izveidot vizuāli un uzburt ideālas reklāmas!

 

Sociālo tīklu mārketinga aktualitāte

Facebook un Instagram, kā jau vairums zina, ir kļuvusi par neatņemamu mazu un lielu uzņēmumu mārketinga stratēģijas sastāvdaļu. Bieži dzirdētais teiciens :,,Ja neesi sociālajos tīklos, tad tevis nav vispār!” tiešām ir patiess, jo cilvēki visā pasaulē informāciju par precēm un pakalpojumiem meklē internetā. Pirkumu veikšanas biežums  tiešsaistē aug milzīgā ātrumā!

Tiek lēsts, ka visā pasaulē vairāk kā divi miljardi cilvēku vismaz reizi mēnesī apmeklē vietni Facebook, 1,6 miljardi ir tie, kuri šo vietni apmeklē ikdienā. Tā ir milzīga auditorija, kurai ir vērts parādīt savu piedāvājumu. Ar sociālo tīklu starpniecību ir iespēja attīstīt biznesu un sasniegt arvien jaunus klientus.

Sociālo tīklu – gan Facebook, gan Instagram – administrēšanas pakalpojums atvieglo uzņēmuma ikdienu, jo spēj nodrošināt konkrētu stratēģiju. Tā iekļauj saistoša un atbilstoša satura veidošanu,  reklāmas izveidi , vizuālo materiālu izstrādi un citus uzdevumus. Ne katram ir laiks un zināšanas, lai prasmīgi un regulāri papildinātu savu Facebook un Instagram biznesa lapu ar vērtīgu un kvalitatīvu informāciju. Tāpat kā vizītkarte un mājas lapa, tā arī sociālo tīklu lapas ir uzņēmuma identitātes sastāvdaļa. Nereti mājas lapas izveide pat nav vajadzīga, jo arī Facebook un Instagram piedāvā iespējas prezentēt jūsu uzņēmējdarbību, veikt pirkumus, informēt klientus par jaunumiem, kā arī ar reklāmas kampaņu piesaistīt jaunus potenciālos un pērkošos klientus.

sociālo tīklu administrēšana facebook linkedin instagram twitter
sociālo tīklu administrēšana facebook linkedin instagram twitter

Kā izcelties jeb Facebook viltības

Lai veiksmīgi izmantotu Facebook sava biznesa labā, ir jābūt bruņotam ar zināmu prasmju klāstu, kas ietver zināšanas par Facebook darbības algoritmu un piedāvātajiem biznesa rīkiem. Nereti sociālo tīklu administrēšana tiek uzticēta profesionāļiem.

Daži no pamata nosacījumiem ir:

detalizēts uzņēmuma apraksts Facebook biznesa lapā, regulāra satura izvietošana, labs teksts un saistoši vizuālie materiāli.

Šo uzdevumu izpilde prasa kompetenci dažādās jomās, lai Facebook lapa pildītu savu funkciju – palielinātu klientu plūsmu un pirkumu apjomu.  Tai jābūt interesantai un vienmēr aktuālai, jo nekas tā neiedragā uzticību, kā Facebook lapa bez regulāras aktivitātes.  Tas var likt uzdot jautājumu – vai šis uzņēmums vispār vēl eksistē?

Der atcerēties, ka bez reklāmas ir grūti izcelties informācijas gūzmā, tāpēc neatsverams rīks biznesa lapas pārvaldīšanā ir Facebook Ads Manager, kas ļauj precīzi definēt reklāmas kampaņas mērķi un auditoriju. Tas ļaus detalizēti noteikt, kad, cik ilgi un kādās sociālo tīklu platformās tiks rādīta jūsu uzņēmuma reklāma.  Lai gan vienkārši un kārdinoši ir nospiest pogu Boost, tas var kļūt par lieku līdzekļu tērēšanu.  Šis reklāmas kampaņu veidošanas rīks dod iespēju eksperimentēt ar dažādu reklāmu veidiem un, pateicoties Facebook reklāmas atskaitēm, analizēt rezultātus. Tas ir vitāli svarīgi, jo šī analīze ļaus rādīt tikai tās reklāmas, kas darbojas un aizved lietotāju līdz darījumam.  Ja ir runa par reklāmām, tad vislabāk strādās tās, kuras nebūs statiskas  un kurās pausts saistošs, asprātīgs, emocijas raisošs teksts.

Piksper – tavs vietnieks sociālo tīklu džungļos

Ne jau katram izdodas kļūt par pārdošanas tīģeri internetā,  tāpēc Piksper ir gatavs pārņemt šo jomu un atvieglot jūsu ikdienu. No vienas puses tas ir atvieglojums, ka mazāk darba. No otras – Piksper klients var būt drošs, ka darbs tiks paveikts kvalitatīvi un ciešā sadarbībā ar pasūtītāju.

Ja jūs joprojām moka jautājums par to, vai tiešām tas ir vajadzīgs, tad atliek apsvērt – vai un kurš uzņēmumā ir tik daudzpusīgs, ar gana lieliem laika resursiem satura veidošanai un tā virzīšanai interneta vidē. Pastāv mīts, ka Facebook un Instagram nepārdod, bet tikai popularizē zīmolu, taču tā nav patiesība. Ja ir saistošs saturs, konkrēta mārketinga stratēģija, regulārs darbs komunikācijā ar saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem, tad Facebook algoritms jūs nevis gremdēs, bet palīdzēs sasniegt izvirzītos mērķus.

Lai būtu priekšstats par auditoriju, kuru Piksper jums var palīdzēt sasniegt, der apskatīt mazliet statistikas.

Daži no pamata nosacījumiem ir:

Latvijā Facebook reģistrējušies ap 930 000 lietotāju, no tiem 420 000 ir vīrieši, bet 510 000 – sievietes.

840 000 no visiem ir lietotāji, kuru vecums ir virs 18 gadiem. Aptuveni divas trešdaļas ir no Rīgas, atlikušie –  pārējā Latvija. Šo lietotāju vidū noteikti ir tie cilvēki, kuru problēmas un vajadzības var risināt tieši jūsu produkts vai pakalpojums.

Šajā kontekstā vēlreiz ir svarīgi atzīmēt, cik būtiski ir saprast mērķauditoriju un prast to iekļaut savā Facebook reklāmas kampaņā.

Kas vēl būtu jāzina par Facebook biznesa rīkiem?

Vai jūs zināt, cik lielu sekotāju skaitu sasniedz Facebook biznesa lapas ieraksti?

Tie ir 15 – 40% no jūsu sekotāju skaita.
Jo labāks saturs, jo lielāks procents.

Tas tādēļ, ka Facebook šobrīd ir jau tik ,,gudrs”, ka atpazīst tos ierakstus, kam ir lielāks potenciāls tikt pie ,,Like” un ,,Share”, kā arī komentāriem. Citiem vārdiem sakot – potenciāls mijiedarboties ar Facebook lietotāju. Tas ir iemesls ļoti rūpīgi vērtēt lapas pārvaldības principus. Tas veicina lojalitāti pret jūsu biznesu, kā arī vairo atpazīstamību.

Piksper var atklāt jums noslēpumu –

neviena cita platforma nepiedāvā tik daudz parametru, pēc kuriem atlasa mērķauditoriju, kā Facebook!

To ir vairāk kā simts. Ērtības sniedz tas, ka reklāmu, kas sagatavota Facebook, ir demonstrējama arī Instagram ziņu lentēs un storiju sadaļā. No šī varam secināt, ka potenciālais klients atradīsies gan Liepājā, gan Cēsīs, pie tam – tajā vecuma grupā, kādu pārstāv jūsu potenciālais produkta vai pakalpojuma izmantotājs. Tāpat ir iespējams atlasīt mērķauditoriju pēc interesēm, uzvedības, izglītības, demogrāfiskajiem parametriem un citiem rādītājiem.

Kā pieteikties sociālo tīklu administrēšanas pakalpojumam?

Piksper piedāvā individuāli izstrādātu Facebook un Instagram biznesa kontu pārvaldīšanas plānu, piedāvājot dažādas budžeta iespējas. Lai saņemtu piedāvājumu, jums jāaizpilda pieteikuma forma un jāsagaida ziņa no Piksper komandas!

Lai saprastu, kas ir piemērots tieši jums, ir nepieciešams iepazīties. Tas nozīmē, ka Piksper izzinās jūsu uzņēmuma specifiku un vēlmes, izstrādās koncepciju un piedāvās idejas, izveidos reklāmas kampaņas, analizēs un monitorēs kampaņas gaitu un rezultātus, veidos tekstuālo sadaļu un rūpēsies par vizuālajiem materiāliem. Piksper noteikti arī parūpēsies par analītikas rīkiem, haštagiem jeb mirkļbirkām,  neaizmirstot korektu valodas lietojumu un citas nianses.

Piksper var atklāt jums noslēpumu –

PIESAKIES UZ BEZMAKSAS KONSULTĀCIJU