SEO optimizācija

Audita rezultātā jūs saņemsiet:
- Kļūdu un problēmu risināšanas dokuments latviešu valodā
- SEO speciālista video ieraksts ar augšanas punktu vizuālu demonstrāciju
- Jūsu konkurentu salīdzināšanas analīze meklēšanas rezultātā
Revīzijas termiņš ir līdz 14 dienām.
Audita maksa 300,00€
Piksper SEO priekšrocības?
Pārdošanas apjoma palielināšana, piesaistot vietnei klientus
Atpazīstamības palielināšana, palielinot auditoriju, kas meklētājprogrammās redz vietnes adresi
Attīstot vietni ar SEO mēs attīstām vietni zem mārketinga zīmolu kanāliem
SEO
Piksper SEO plusi
- kvalitatīvs uzskaites trafiks
rezultāta stabilitāte - zemas apmeklētāju izmaksas paredzamajā nākotnē
- lietotāju uzticēšanās, lielāka uzticēšanās bioloģiskajai emisijai nekā reklāmai
Optimizācijas posmi

Realizētie darbi
uzņēmumā – SIA Piksper
Trīs mēnešu laikā jaunizveidota vietne no 0 sasniedza 296 lietotāju mēnesī.

SEO optimizācijas cenas
Mājas lapas SEO audits – Latvija | no 300,00€ |
Mājas lapas SEO audits – Pasaule | no 400,00€ |
Mājaslapas tehniskā optimizācija | no 300,00€ |
Mikro marķējumā pievienošana vietnei | no 150,00€ |
Mājas lapas atslēgvārdu atlase un grupēšana (100 vārdi) | no 130,00€ |
Metatagu un virsrakstu optimizācija | no 125,00€ |
Mājas lapas satura optimizācija | no 1025,00€ |
Komerciāla reitinga faktoru optimizācija | no 180,00€ |
Mājas lapas navigācijas analīze un modificēšana | no 230,00€ |
Mājaslapas lietojamības pielāgošana | no 165,00€ |
Mājaslapas EEAT faktoru iestatīšana | no 145,00€ |
Mājaslapas mobilās pielāgošanās spēju kļūdu analīze un novēršana | no 166,00€ |
Mājaslapas kontaktinformācijas pilnīguma iestatīšana | no 225,00€ |
Google My Business iestatīšana | no 320,00€ |
Google Analytics mērķu iestatīšana | no 140,00€ |
Pasūtiet sākotnējo SEO auditu un uzziniet izaugsmes punktus savā vietnē tikai par 300,00€
Biežāk uzdotie jautājumi
SEO ir saīsinājums no angļu valodas frāzes “Search Engine Optimization”, kas nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju. SEO ir process, kurā tiek uzlabota mājaslapas pozīcija meklētājprogrammās, lai piesaistītu vairāk apmeklētāju un potenciālo klientu. SEO ietver dažādas darbības, kas saistītas ar mājaslapas tehnisko, satura un ārējo optimizāciju, lai padarītu to pievilcīgāku un atbilstošāku meklētājprogrammu algoritmiem un lietotāju meklēšanas nodomiem. SEO ir svarīga digitālā mārketinga disciplīna, kas palīdz veidot un stiprināt mājaslapas zīmola atpazīstamību, reputāciju un konversijas.
SEO pakalpojumi palīdz uzlabot mājaslapas pozīcijas meklētājprogrammās, var ietvert dažādas darbības, kas saistītas ar mājaslapas tehnisko, satura un ārējo optimizāciju. Daži no biežāk sastopamajiem SEO pakalpojumiem ir:
- SEO audits – tas ir mājaslapas vērtējums no SEO perspektīvas, kurā tiek identificētas problēmas, kļūdas un iespējas uzlabojumiem. SEO audits var palīdzēt noteikt mājaslapas stiprās un vājās puses, kā arī izstrādāt SEO stratēģiju un plānu.
- Konkurentu analīze – tas ir pētījums par mājaslapas konkurentiem, to mērķauditoriju, atslēgvārdiem, pozīcijām, saturu un saitēm. Konkurentu analīze var palīdzēt izprast tirgus situāciju, identificēt nišas un iespējas, kā arī izvairīties no kļūdām un kopēšanas.
- Atslēgvārdu pētījums – tas ir process, kurā tiek izvēlēti un analizēti atslēgvārdi, kas ir svarīgi mājaslapas mērķauditorijai un mērķiem. Atslēgvārdu pētījums var palīdzēt izveidot saturu, kas atbilst lietotāju meklēšanas nodomiem, kā arī optimizēt mājaslapas struktūru, virsrakstus, meta aprakstus un saites.
- Mājaslapas iekšējā optimizācija – tas ir mājaslapas uzlabošana, kas notiek mājaslapas iekšienē. Tas ietver mājaslapas tehnisko risinājumu uzlabošanu, piemēram, ātrumu, drošību, mobilo draudzīgumu un vietnes karti. Tas arī ietver mājaslapas satura uzlabošanu, piemēram, tekstu, attēlu, video un citu elementu optimizēšanu atbilstoši atslēgvārdiem un lietotāju vajadzībām.
- Mājaslapas ārējā optimizācija – tas ir mājaslapas uzlabošana, kas notiek mājaslapas ārpusē. Tas ietver mājaslapas popularitātes un autoritātes veidošanu, izmantojot saites, sociālos medijus, preses relīzes, viedokļu līderus un citus kanālus. Tas arī ietver mājaslapas lokalizāciju un starptautisko optimizāciju, ja mājaslapa vēršas uz dažādiem reģioniem un valodām.
Pēc SEO audita Klientiem nosūtam tehnisko uzdevumu parauga piedāvājumu, ko sūtam klientam uz
apstiprināšanu pirms sakām darīt. Attiecīgas veidnes ir uz katru posmu. TU realizācijai ir nepieciešamas SEO
speciālists kurš sagatavo TU, mājās lapas izstrādātājs kurš strādā ar kodu, specializējies SEO satura veidotājs. Visi 3
speciālisti strādā komandā.
Process ir tāds: mēs veicam auditu, nosakam mērķus, strādājam ar atslēgavārdiem.
Tālāk pa punktiem: tehniskā optimizācijā, meta informācijas optimizācija (title, descriptions, H1), analizējam konkurentus, jā ir
nepieciešams tekstu, rakstu tehniskos uzdevumus copywriter, analizējam komerciālos faktorus, analizējam ārējos
linkus un uzvedības faktorus, usability, visa analīze notiek salīdzinot ar konkurentiem. Skatamies ielādēs ātrumu,
atbilstību mobilo ierīces ērtībām. Gatavojam visus TU(tehniskos uzdevumus), komunicējam ar izstrādātāju kādās ir
iespējas TU realizācijai, uzstādam, kontrolējam, kā izstrādātājs ir visu izpildījis. Pēc izpildīšanas sekojām līdzi
rezultātiem, ātri pielāgojamies izmaiņām kurus nepieciešams samainīt vai papildināt.